Zakupy kosmetyczne na ezebra.pl

Witajcie! Parę dni temu u Karoli z bloga "Kosmetycznie i nie tylko" (pozdrawiam Cię serdecznie!) zobaczyłam zakupy, jakie poczyniła w sklepie internetowym ezebra.pl. Bardzo zainteresowały mnie lakiery do paznokci Essie w cenie 10 zł. Jeszcze nigdy nie miałam ani jednego lakieru tej firmy, więc postanowiłam wziąć przykład z Karoli i złożyć zamówienie. Jak zobaczyłam te rekordowo niskie ceny kosmetyków na ezebra.pl, to wiedziałam, że nie skończy się tylko na lakierach Essie! Zapraszam do zapoznania się z moimi zakupami. ;)



Na początek opiszę może ogólne wrażenia związane ze sklepem i składaniem zamówienia. Pochwalić muszę budowę ich strony oraz wygodny panel do obsługi swojego konta. Wszystkie dane zamówień są łatwo dostępne, można zapamiętywać koszyk produktów, podglądać status zamówienia oraz przeglądać archiwalne zakupy. Największym plusem moim zdaniem są niskie ceny zarówno przesyłki, jak i produktów. Lakiery Essie potrafią kosztować 35 zł, a na ezebra.pl dostępne są za jedyne 10 zł. Znajdziecie tam również pełno markowych kosmetyków w zaskakująco niskich cenach. Na dowód załączam zdjęcie paragonu oraz zrzut ekranu z moim zamówieniem. Ponadto za przesyłkę zapłaciłam jedynie 6 zł. :D Kosmetyki przyszły do mnie w kopercie bąbelkowej i nie były w żadnym stopniu uszkodzone. Jestem przekonana, że wszystkie produkty są oryginalne i nieużywane. Na Allegro w tak niskich cenach spodziewać się można tylko podróbek od oszustów. Wszystkich niedowiarków takich jak ja zapewniam, że ezebra.pl to uczciwy sklep i będę na pewno składać tam częściej zamówienia. :)

 

 

Lakiery do pazokci Essie: Buttler please & Camera

Głównym winowajcą zamówienia były lakiery Essie, z których wybrałam sobie chabrowy "241 - Butler please" i koralowy "225 A - Camera". Ciężko było mi się zdecydować na zaledwie dwa kolory, choć wybór nie był ogromny. Ezebra.pl oferuje tylko część gamy kolorystycznej Essie. Chaber był dla mnie pewnym wyborem, lecz zastanawiałam się nad "Camerą" i innymi numerkami. Wybierając go myślałam, że będzie on bardziej czerwony. Przynajmniej tak wyświetlały mi się zdjęcia na ekranie laptopa. Oczywiście przeszukałam Internet w poszukiwaniu swatchy przed podjęciem ostatecznej decyzji. Może na paznokciach kolor ten wyjdzie podobnie jak na zdjęciach u innych dziewczyn. :) Nie mam za złe sklepowi, że źle wyobraziłam sobie kolor. Jeżeli ktoś lub coś jest winne, to tylko ekran mojego umierającego starego laptopa. :)


Żel do usuwania skórek Sally Hansen Instant Cuticle Remover

Od dawna chciałam zamówić sobie żel do usuwania skórek Sally Hansen, ale zawsze było mi szkoda wydawać kasę na przesyłkę jednego kosmetyku. A że nadarzyła się taka okazja, to dorzuciłam żel do koszyka. Już użyłam go po raz pierwszy i faktycznie ułatwia odsuwanie skórek.


Puder w kamieniu Manhattan Clearface, 70 vanilla

Brakowało mi ostatnio jakiegoś dodatkowego pudru, który mogłabym wrzucić do torebki bez obaw o stłuczenie go. Jeżeli zniszczę puder za 5 zł, to nie będę płakać. :) Jego opakowanie jest dość proste, więc nie powinno się uszkodzić. Puszek dodatkowo będzie amortyzować wstrząsy. 



Biała kredka do oczu NYC Kohl Eyeliner Pencil, 926 white

Dawno chodziła za mną biała kredka do oczu na linię wodą. Miałam styczność z kilkoma bublami, które były za twarde, by pozostawić kolor na linii wodnej. Za 1,79 zł postanowiłam zaryzykować. :)


Eyeliner Miss Sporty Be Connected, 011 Glam Look

Skończył mi się ostatnio eyeliner z Virtuala, więc musiałam go jakimś zastąpić. Jeszcze wcześniej miałam liner z Miss Sporty i za tak śmieszną cenę postanowiłam powrócić do tej marki. Najwyżej 3 zł pójdzie w błoto i tyle. :)


Pomadka w kremie Manhattan Soft Mat, 54L

Dużo dobrego słyszałam o pomadkach Soft Mat z Manhattanu, więc skusiłam się na odcień 54L w ramach poszukiwać mojego idealnego koloru. Ma ona intensywnie malinowy kolor i świetnie pogłębia odcień moich naturalnie ciemnych i wyraźnych ust. :)


Co sądzicie o moich zakupach?

Jesteście klientkami sklepu ezebra.pl?


21 komentarzy:

  1. Na Essie chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie fajne ceny.:) Śliczne kolory lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne sobie wybrałaś te Essiaki :) Ja jeszcze nic w tym sklepie nie kupowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne, ładne, ale kusi mnie więcej kolorów. :D Szkoda, że nie wszystkie były dostępne w sklepie, gdy składałam zamówienie. Ale w sumie nie dziwię się, pewnie z powodu tej ceny klientki składają zamówienia w niebotycznych ilościach.

      Usuń
  4. Świetne zakupy i piękne Essiaki :) Cieszę się, że informacja o promocji się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Butler Please mam właśnie na paznokciach, jest stonowany, ale rzuca się w oczy i robi wrażenie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na taki efekt liczyłam, jak go zamawiałam. Dzisiaj wypróbuję i się przekonam, czy moje wyobrażenia były trafne. :))

      Usuń
  6. Nie robiłam jeszcze tam zakupów ale muszę przyznać że te niskie ceny bardzo mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień temu mogłam powiedzieć to samo, aż w końcu te niskie ceny do mnie przemówiły i się złamałam. :)

      Usuń
  7. Ładne kolory tych Essiaków, ta pomadka z Manhattanu mi się podoba i chyba coś skubnę z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ledwo kupiłam ten jeden kolor i już kuszą mnie inne z tej serii :D

      Usuń
  8. Właśnie widziałam ten sklep i też chyba złożę zamówienie :) Głównie po Essie, ale od dawna mnie ciekawi ten matowy "błyszczyk", więc pewnie też go kupię.
    Żel od SH mam i lubię :)
    A daj znać, jak się sprawdza eyeliner z Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel z Sally Hansen używałam już na sobie i na twardych skórkach mojego Ukochanego. U niego żel zdziałał cuda, wszystko rozpuścił bez konieczności wycinania skórek! :D

      Usuń
  9. dokładnie tak, chociaż nie zauważyłam tego moczopędnego działania, stąd moje wątpliwości ;(
    jeżeli i ta biała kredka się nie sprawdzi, to polecam essence- bardzo miękka i fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybyś piła te herbatki litrami, to odczułabyś efekt. ;) A producent napisze na opakowaniu wszystko, co przyciągnie konsumenta. :)
      Dzięki za polecenie kredki z Essence, słyszałam o niej wiele dobrego. Niestety nie ma u mnie żadnego sklepu z tą marką i nie mam jak jej sobie zakupić. :(

      Usuń
  10. Ja też skorzystałam z Essie w takiej cenie - zamówiłam Camera i jedną szminkę z Astora. Czekam na paczuszkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie:)) czy lakiery z Essie w tak niskiej cenie nie były rozwarstwione, bo boję się, że mogę na takiego trafić (znając moje szczęście) planuję zrobić zakupy w tym sklepie, ale chciałabym się jeszcze upewnić ;) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Wpłacałaś im pieniądze za zakupy przelewem? i jaki jest numer konta, bo za bardzo nie orientuje się, jak zamówić na tej stronie te produkty i dokonać wpłaty ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Od momentu zlozenia zamówienia w Ezebra do momentu kiedy paczka dotarla na moja poczte uplynelo około dwóch tygodni. Zenada. Tyle to idzie paczka z Chin a z USA 7 dni. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń