Mikołajkowa kosmetyczna paczka niespodzianka

Witajcie! :) W piątek po południu wracając z zakupów zauważyłam kuriera odjeżdżającego spod mojego domu. Kiedy z nadzieją weszłam za drzwi, zauważyłam czekającą na mnie paczkę niespodziankę z tajemniczym napisem mówiącym, aby nie obracać paczki. Gdy spojrzałam na nadawcę, od razu zreflektowałam, co do mnie przyszło. To paczka niespodzianka wysłana w związku z przedświątecznym spotkaniem w siedzibie pewnej firmy produkującej kosmetyki. Jesteście ciekawi, czym obdarował mnie Święty Mikołaj? :)


Z publikacją tego posta zwlekałam do dziś, bo pogoda nie pozwalała mi wykonać dobrej jakości, jasnych zdjęć. Dzisiaj wyjrzało słoneczko, więc panują idealne warunki do robienia zdjęć. :)


Po rozfoliowaniu przesyłki na moich ustach zagościł uśmiech od ucha do ucha. Moim oczom ukazało się prześliczne pudełko ze świątecznymi zdobieniami. Tego było mi trzeba po powrocie z męczących zakupów. Milszego powitania chyba sobie nie wyobrażam. :)



Pod wieczkiem odnalazłam owinięte czerwonym papierem prezenty od Świętego Mikołaja. :) I wiecie co? Święty dobrze znał moje upodobania i uwarunkowania, przez co świetnie dobrał prezenty do moich potrzeb!



Mydło hipoalergiczne On Line


Wspominałam Wam jakiś czas temu o moim atopowym zapaleniu skóry, które powoduje u mnie suchość rąk i inne dolegliwości. A tu proszę, Mikołaj zatroszczył się o mnie i sprezentował mi hipoalergiczne mydło. :) Dużą radość sprawił mi ten produkt, bo jestem na etapie poszukiwania mydeł, które nie wywołują u mnie reakcji alergicznych. Obecnie ratuję się mydłem w kostce Bambino, lecz nie odpowiada mi jego forma i szukam czegoś w płynie. Być może to coś się samo znalazło. :)



Odżywka bez spłukiwania z ekstraktem z aloesu i jedwabiem Mrs. Potter's


Moje włosy jeszcze nie są w takiej kondycji, jakiej bym chciała. Nadal na końcach są zniszczone, lecz z powodu zapuszczania nie mogę ich ściąć. Dlatego przy rozczesywaniu ratuję się odżywkami bez spłukiwania. Poniższy kosmetyk przyda się jak znalazł. :)



Maska do włosów Olej arganowy i Jedwab Romantic


Moja maseczka z Kallosa w końcu sięga dna i chętnie wypróbuję czegoś innego. Maska Romantic z jedwabiem w opakowaniu z różowymi elementami swojego czasu była moim ulubieńcem. Z chęcią poużywam jej siostry.



Żel pod prysznic i płyn do kąpieli Olejek arganowy On Line


Miałam już kiedyś przyjemność stosować wersję z awokado poniższego żelu i w moim odczuciu był przeciętniakiem. Ciekawe, czy poniższy kosmetyk spisze się lepiej.



Próbki


W pudełku odnalazłam również próbki szamponu i odżywki do kompletu z maską arganową, a także saszetki z kremem Corine de Farme. Miałam już kiedyś próbki tego kremu i bardzo mi odpowiadał. Miło, że będę mogła się nim nacieszyć przez parę dni. :)



Serdecznie dziękuję załodze Forte Sweden za przemiłą niespodziankę!

http://www.forte-sweden.com/

Miałyście kiedyś któryś z powyższych produktów?

Będzie Was interesowała moja relacja na ich temat?

Wyczekujecie już Świętego Mikołaja, a może same gromadzicie już gwiazdkowe prezenty dla bliskich?


18 komentarzy:

  1. Też bym chciała dostać taką niespodziankę :PP. A co do spódniczki to rzeczywiście są krótkie aczkolwiek mozna chyba w coktail shock podać długość i oni uszyją taką jaką chcesz jednak u nich ona kosztuje 99zł.. Ja za swoją zapłaciłam 39zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie różnica w cenie jest spora. Pochodzę jeszcze trochę po sklepach i w razie czego skorzystam z Twojej rady. 100 zł za spódnicę jeszcze da się jakoś przełknąć. :) Chociaż mam ciocię krawcową.... ;> :D

      Usuń
  2. Fajnie jest dostać taką paczkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że dawno nikt nie sprawił mi takiej niespodzianki. :)

      Usuń
  3. bardzo miła niespodzianka :) kto by takiej nie chciał? miałam przyjemność kiedyś testować kosmetyki tej firmy, ale takiej niespodzianki raczej nie oczekuję ;p
    Ciekawa jestem oczywiście wszystkiego co do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze testy już za mną. :) Za jakiś czas zdam relacje, czy kosmetyki sprostały moim potrzebom. :)

      Usuń
  4. Fajna niespodzianka :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie znam, miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie nieświadomie nie raz mijałaś w małych drogeriach kosmetyki produkowane przez Forte Sweden. ;)

      Usuń
  6. Jaka miła niespodzianka:) Mydła On Line w płynie kupuję dość często. Odżywki do włosów Mr Potters są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory akurat tych mydeł często nie stosowałam, ale za to mój ojciec często je kupuje na zaplecze do swojego sklepu oraz do siebie do domu. :)

      Usuń
  7. Fajna paczka :)! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) Pierwsze koty za płoty już poszły. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie zapakowana :D Pozazdrościć takiego Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią bym zobaczyła Twoją fryzurę z tamtych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przeryć stos starych płyt ze zdjęciami i wygrzebać najciekawsze fotki. :)

      Usuń
  11. super przesyłka miałam już te kosmetyki ;) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń