HAUL UBRANIOWY: Jesienne swetry

Witajcie! :) Nic nie poprawia tak humoru kobiecie jak zakupy. :D Kilka dni temu uświadomiłam sobie potrzebę zakupu ciepłych sweterków na sezon jesienno-zimowy i dzisiaj wybrałam się na bazarek w mojej miejscowości. Sprawiłam sobie dwa przeurocze swetry w bardzo okazyjnych cenach! Ciekawi moich zdobyczy? ;)


Długo spacerowałam po targu, aby porównać ceny i jakość oferowanych swetrów. Zauważyłam spory rozstrzał pod względem tych dwóch cech. Najbardziej do twarzy jest mi w żywych kolorach, tak więc postawiłam na chaber i koral. Oba swetry wykonane są z włóczki przeplatanej błyszcząca nitką. Uważam, że ten drobny detal w znacznym stopniu polepsza wygląd swetrów.


Najpierw zakupiłam chabrowy, prosty sweter skuszona niską ceną. Kosztował on jedynie 20 zł. :) W oko wpadł mi długi krój oraz żywy kolor, który jest moich sprawdzonym.


Bardzo podobają mi się także swetry w koralowym kolorze. Wyglądają bardzo świeżo, nie przypominają pod żadnym względem nudnych, grubych szarych swetrów. W dodatku koral to "mój" kolor - nieskromnie przyznam, że wyglądam w nim bardzo korzystnie. :) Poniższy sweterek kosztował mnie 35 zł. Do jego zakupu przekonał mnie ciekawy tył naśladujący frak, ponadto zdobiony kokardami.

 
 

 Spodziewajcie się na dniach zestawień z powyższymi sweterkami!

 ***

Co sądzicie o moich zakupach?

Uzupełniłyście już garderobę w ciepłe jesienno-zimowe ubrania?


21 komentarzy:

  1. szukam własnie podobnego, chabrowego sweterka :) wciąż jestem przed zimowymi zakupami - czaję się na sezonowe wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyprzedaży jeszcze czas. Uzupełniaj zapasy, bo rozpieszczająca nas obecnie jesień niedługo zamieni się w szarugę bez dawania ostrzeżeń. ;)

      Usuń
  2. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba śliczne, ale drugi skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten koralowy jest o wiele bardziej efektowny. :)

      Usuń
  4. Świetne i w fajnych cenach :) U mnie raczej ciężko znaleźć fajny w tak niskiej cenie- wszystkie raczej po 50zł wzwyż :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach u mnie jest podobna sytuacja - taniej jak za 60 zł porządnego swetra nie kupisz. Ale na targu można znaleźć taki perełki jak powyższe w atrakcyjnych cenach. :)

      Usuń
  5. wow! oba są bardzo ładne, ale koralowy jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koralowy ładny :) fajny szablon, ciekawie tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wygląd bloga odpowiedzialny jest mój Ukochany - link do niego w stopce. :)

      Usuń
  7. Przeuroczy ten różowy! <3 treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach faktycznie wygląda jak różowy, ale w rzeczywistości to jest najprawdziwszy koral. :) To chyba mój ulubiony kolor, mam straszną słabość do niego i dobrze się w nim czuję. :)

      Usuń
  8. Też bardzo lubię lubię takie żywe kolory, zwłaszcza smutną jesienią i zimą. Mamy podobny gust kolorystyczny, chaber uwielbiam, koral to także jeden z moich ulubionych kolorów. Sweterki urocze, zwłaszcza ten koralowy z kokardkami z tyłu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, zakochałam się!:DDD
    Dodaję do obserwowanych !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sweterki i jaka atrakcyjna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne sweterki! i blog śliczny i przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie komplementy dotyczące szaty graficznej mojego bloga należą się cudotwórcy, którego znajdziesz w stopce. :)

      Usuń
  12. przepiękne! te kokardki takie urocze <3 granatowy mi bardzo przypadł do gustu :) lubię ten kolor, podobno mi w nim do twarzy ;p
    co do włosów, to u mnie przyspieszył wzrost skrzyp w formie herbatki. Potem piłam go w połączeniu z pokrzywą i również działał dobrze + stan mojej cery się polepszył :)

    OdpowiedzUsuń