REVALID - lek przeciwko wypadaniu włosów. Moja opinia

Witajcie! Niedawno pojawił się tutaj wpis o "Moich sposobach na wypadanie włosów". Wspomniałam Wam wówczas o leku, który stanowił podstawę mojej kuracji. Uważam, że zasługuje on na bardziej szczegółową relację, opis składu, a przede wszystkim efektów, jakie dzięki niemu uzyskałam. Powiem tyle, jest to lek przeciw wypadaniu włosów, który naprawdę działa!

Dlaczego Revalid?

Postanowiłam rozpocząć kurację tym lekiem, ponieważ bardzo potrzebowałam preparatu, który szybko zahamowałby wypadanie moich włosów. Dolegliwość ta była u mnie spowodowana drastyczną utratą wagi, niedożywieniem organizmu. Oczywiście pierwszym krokiem była zmiana diety, jednak chciałam przyspieszyć naturalny proces regeneracji organizmu. Nie chciałam kupować kolejnego suplementu, zależało mi na silnym, leczniczym działaniu. Revalid jest lekiem, a więc postanowiłam mu zaufać.

Gdzie i za ile?

Opakowanie zawierające 90 tabletek w aptece kosztuje nawet 70 zł. Nie mogłam sobie pozwolić, by zaledwie miesiąc kuracji kosztował tak wiele. Na szczęście w sklepach internetowych ten sam produkt można zakupić w cenie do 25 zł. Za 4 opakowania Revalidu wraz z przesyłką kurierską zapłaciłam jedynie ok. 104 zł. Dlatego zachęcam wszystkich do wirtualnych zakupów.

Jak stosować?

Typowa kuracja to 1 kapsułka 3 razy dziennie przez 3 miesiące. Ja postanowiłam postępować wg tego schematu, a podczas czwartego opakowania stopniowo zmniejszać dawkę, aby przyzwyczaić organizm do braku „wspomagaczy”. Najpierw zeszłam do dwóch tabletek dziennie, a potem do jednej. W chwili obecnej jestem bezpośrednio po zakończeniu kuracji.

Opakowanie

Kapsułki otrzymujemy w schludnym białym kartoniku, umieszczone w blistrach po 10 sztuk. Blistry zawierają perforacje, przez co można odrywać mniejsze ilości, by zabrać je gdzieś ze sobą.

Uciążliwość kuracji

Bardzo uciążliwa jest konieczność przyjmowania preparatu aż trzy razy dziennie. Zapominalscy mogą mieć nie lada problem. Ja natomiast przyzwyczaiłam się i chyba nigdy nie zapomniałam o żadnej dawce.

Łatwość połykania

Kapsułki można bez problemu połknąć, popijając odrobiną wody. 


Efekty

Pierwsze efekty

Pierwsze efekty kuracji zauważyłam po paznokciach. Już w pierwszym miesiącu zaobserwowałam przyspieszenie ich wzrostu. Mniej więcej w tym samym czasie wypadanie włosów minimalnie się zmniejszyło. Przez kolejne dni wypadanie stopniowo się zmniejszało.

Wpływ na wypadanie

Na początku wypadały mi pełne garście włosów, a teraz tylko kilka-kilkanaście włosów podczas mycia. Efekt ten po zakończeniu kuracji na razie się utrzymuje i nadal włosy wypadają podczas mycia w niewielkich, prawidłowych ilościach. Przez większość kuracji nie stosowałam żadnych innych produktów przeciwko wypadaniu włosów, więc powstrzymanie mojego problemu zawdzięczam kapsułkom Revalid. Dopiero pod koniec kuracji zaczęłam stosować wcierki do skóry głowy, które dodatkowo jeszcze zmniejszyły wypadanie. 

Wpływ na prędkość wzrostu włosów

Nie zauważyłam niestety przez ten cały czas przyspieszenia wzrostu włosów. Rosną nadal bardzo wolno, co jest u mnie normą.

Wpływ na porost nowych włosów

Jeszcze nigdy w życiu nie widziałam na swojej głowie małych włosków i nie wierzyłam, że mogą się nagle pojawić po zastosowaniu Revalidu. Jednak ku mojemu zdziwieniu już po miesiącu kuracji zaczęły pojawiać się młode włoski, w szczególności w okolicach skroni, gdzie wypadało mi najwięcej włosów. Wraz z kontynuacją leczenia pojawiało się coraz więcej włosków i nadal ich przybywa po odstawieniu. Mam wrażenie, że właśnie wyrosła mi nowa, krótsza „partia” włosków. Jak urosną na długość, to niesamowicie zagęszczą mi fryzurę. Najważniejsze, że zniknęły mi łyse prześwity w okolicach skroni, po bokach głowy. Już bez stresu mogę nosić włosy ciasno związane w górze. :) Miejsca, które jeszcze niedawno były łysymi zakolami, pokryte są meszkiem.

Wpływ na paznokcie

W tej chwili jestem świeżo po odstawianiu Revalidu i zauważyłam, że kondycja paznokci stopniowo się pogarsza – zaczęły się rozdwajać i są cienkie. Jednak nie mam tego za złe, ponieważ zadaniem Revalidu jest wzmocnienie włosów, a nie paznokci.

Skutki uboczne

Producent wspomina na ulotce o możliwości wystąpienia nietolerancji na Revalid, jednak żadne dolegliwości u mnie nie wystąpiły. Oczywiście nie gwarantuję, że i u Ciebie tak będzie. Lecz prawda jest taka, że po zażyciu czegokolwiek pojawić się mogą jakieś uboczne efekty i do każdego nowego leku powinniśmy podchodzić z ostrożnością i obserwować reakcje naszego organizmu.

Skład

Grupa składników
Składnik
1 kapsułka
3 kapsułki
Dzienne zapotrzebowanie
Aminokwasy siarkowe
DL-metionina
100 mg
300 mg
?
L-cystyna
50 mg
150 mg
?
Witaminy z grupy B
Wit. B5, D-pantotenian wapnia,
50 mg
150 mg
5 mg
Wit. B1, chlorowodorek tiaminy
1,5 mg
4,5 mg
1,1 mg
Wit. B6, chlorowodorek pirydoksyny
10 mg
30 mg
100 mg
Wit. B10, kwas 4-aminobenzoesowy
20 mg
60 mg
?
Minerały

Żelazo
2 mg
6 mg
19 mg
Cynk
2,2 mg
6,6 mg
13 mg
Miedź
0,5 mg
1,5 mg
1 mg
Naturalne ekstrakty
Wyciąg z prosa
50 mg
150 mg
?
Wyciąg z kiełków pszenicy
50 mg
150 mg
?
Drożdże piwne
50 mg
150 mg
?

  • Metionina i cystyna należą do aminokwasów siarkowych, które są podstawowym składnikiem keratyny. Ta z kolei stanowi główny budulec włosów i paznokci. Dostarczając sobie odpowiednią dawkę aminokwasów siarkowych, dbamy o prawidłową strukturę włosa, zapobiegamy przedwczesnemu siwieniu, poprawiamy skręt włosów, przyspieszamy ich porost. Ponadto chronimy je przed rozdwajaniem i przetłuszczaniem oraz wzmacniamy cebulki.
  • Witaminy z grupy B biorą udział w podziałach komórek włosów. Odpowiedni ich poziom w organizmie reguluje przemianę aminokwasów, przez co przyspiesza podziały komórkowe i proces wzrostu włosa. Ponadto zapewnia włosom optymalny poziom nawilżenia i sprężystości poprzez pobudzanie produkcji łoju – naturalnych substancji tłuszczowych mających funkcje ochronne.
  • Żelazo uczestniczy w procesach uzyskiwania energii, którą organizm potrzebuje m.in. do wytwarzania włosów. Tlen dzięki żelazie zawartym w hemoglobinie zostaje przetransportowany układem krwionośnym do skóry głowy, gdzie dokonuje przemiany glukozy w energię.
  • Cynk pobudza podziały komórkowe oraz wpływa na poziom witaminy A. Ta z kolei pobudza keratynizację. Cynk ponadto reguluje produkcję sebum, które ma właściwości ochronne dla włosów i skóry.
  • Miedź uczestniczy w procesach tworzenia keratyny oraz odpowiada za zabarwienie włosów. Enzymy przy udziale miedzi budują keratynowe rusztowanie włosów z siarki zawartej w aminokwasach. 
  • Wyciąg z prosa zawiera aminokwasy siarkowe.
  • Wyciąg z kiełków pszenicy zawiera witaminę E i także aminokwasy niezbędne do wytwarzania włosów.
  • Drożdże piwne są naturalnym źródłem witamin z grupy B. 

Czy ponowię kurację w przyszłości?

Jeżeli kiedykolwiek powróci do mnie dolegliwość, to bez wahania sięgnę po Revalid. Preparat ten bardzo mi pomógł i dał namacalne efekty. Nie muszę snuć domysłów jak w przypadku suplementów. Sprawdziłam Revalid w sytuacji bardzo silnego wypadania włosów i naprawdę on działa! :)

Czy polecam?

Nie zamierzam namawiać każdej osoby, do podjęcia kuracji. W końcu Revalid jest lekiem, który powinno się przyjmować tylko w razie sporego problemu z wypadaniem. Nie zawiera on składników wielce różniących się od suplementów, ale po co niepotrzebnie faszerować się chemią. Jeżeli natomiast masz sposy problem z wypadaniem od dłuższego czasu, to może i Tobie ten preparat pomoże. Jeżeli masz wątpliwości, to wybierz się do dermatologa, który z pewnością Ci doradzi. 
Na dowód moich dobrych intencji mogę Wam powiedzieć, że polecam Revalid wszystkim znajomym, koleżankom i bliskim. Nawet planuję zamówić kurację mojej babci, która zmaga się z przerzedzaniem włosów związanym z wiekiem. 

Ocena 

6/6

Jedynymi minusami kuracji Revalidem jest wysoka cena i konieczność przyjmowania aż trzech dawek w ciągu dnia. Jednak poradziłam sobie z tym świetnie – zamówiłam Revalid przez Internet w cenie zwykłego suplementu, a do częstego łykania przyzwyczaiłam się i wyrobiłam sobie nawyk. Z tego powodu wady Revalidu w moich oczach znikają. Pierwszy raz zetknęłam się z tak skutecznym preparatem odbudowującym włosy i zawdzięczam mu powrót moich włosów do stanu świetności. Może nie każdemu tak pomoże jak mi, ale dla mnie jest hitem! :)

Miałyście kiedyś problem z wypadaniem włosów? 

Jak sobie wówczas radzicie? 

Stosujecie suplementy, czy wolicie zaufać lekom jak ja?


63 komentarze:

  1. Kiedyś kupiłam ten produkt w internetowej aptece i brałam regularnie przez kilka miesięcy ale nic mi nie pomógł :(
    Cieszę się że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie miałaś niedoborów składników odżywczych, a Twój problem wypadania włosów był spowodowany innym czynnikiem. Ja miałam stwierdzone niedożywienie, więc witamin z grupy B i minerałów na pewno mi brakowało. A jak wiadomo, to właśnie te składniki są w dużej mierze odpowiedzialne za prawidłowy wzrost włosa. ;)

      Usuń
  2. ja mam ostatnio mega wysyp baby hair po sesie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie mogę się przekonać do olejków. :) Czuję się bardzo niekomfortowo z olejami na głowie.

      Usuń
  3. Dzięki Ci za ten tekst! Może i mnie to pomoże?
    Kiedy szukałam preparatów doustnych, które mogą mi pomóc, wszędzie była w składzie pokrzywa, która mnie uczula, a tu jej nie ma! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że mogłam Ci pomóc. Jeżeli wypadanie Twoich włosów jest spowodowane niedoborami składników odżywczych, niezdrową dietą, to wielce prawdopodobne jest, że uzyskasz podobne efekty do mnie. :) Tylko koniecznie zamów sobie te kapsułki w Internecie, wychodzi o wiele, wiele taniej.

      Usuń
  4. Gdybym przeczytała ten artykuł jakiś miesiąc temu to też pewnie zamówiłabym ten preparat, gdyż włosy wypadały mi w dużych ilościach. Teraz na szczęście się już to uspokoiło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam przeczekać do końca mojej kuracji z publikacją moich wrażeń. ;)
      Cieszę się, że Twój problem samoistnie ustąpił.

      Usuń
  5. Obecnie moje włosy wypadają w sposób wzmożony. Być może organizm reaguje na zmianę pory roku, bo latem nie narzekałam na wypadanie włosów. Ciekawa recenzja, przejrzyście napisana. Sam produkt wydaje mi się interesujący, trochę drogi no ale czego nie robi się dla zdrowia. Być może w pryszłości wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to faktycznie problem sezonowy. Jednak jeśli wypadanie nie ustanie, a wręcz się nasili, to trzeba wziąć sprawę w swoje ręce i wspomóc swoje włosy. ;)
      Biorąc pod uwagę cenę zwyczajnych suplementów, Revalid w sklepach internetowych jest w tym samym pułapie cenowym. Kosztuje ok. 25 zł za opakowanie. Dla porównania Merz Special kosztuje na pewno ponad 30 zł za opakowanie. Suplementy typu Capivit też potrafią kosztować ok. 20 zł za miesięczną kurację. Tak więc cena o 5 zł wyższa na miesiąc, to moim zdaniem nie tak wiele, a otrzymujemy przebadany produkt, a nie kota w worku, jakim są suplementy.

      Usuń
    2. Kupilam te tabletki podchodzac raczej sceptycznie gdyż to juz mial byc moj kolejny specyfik na poprawę kondycji moich włosów.
      Chcę wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona. Nie wiem czy to możliwe ale u mnie te tabletki zaczęły działać po ok 2 tygodniach.
      zaczęły mi wyrastac nowe włosy, jest ich bardzo dużo. Wypadanie znacznie się zmniejszylo.Polecam wszystkim te tabletki.

      Usuń
  6. A mogłabyś podać nazwę zaufanego sprzedawcy u którego można kupić te tabletki na allegro? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę polecać Ci konkretnych sprzedawców. Po prostu kalkulowałam sobie, u kogo będzie najtaniej z przesyłką. Ale jak zwykle brałam pod uwagę stosunek pozytywnych komentarzy do negatywów wystawianych sprzedawcom. ;)

      Usuń
  7. Nie miałam do czynienia z tym środkiem na wypadanie włosów, ale zaczęłam brać biotynę . Paznokcie rosną jak szalone, włosy też pojawiają się nowe, ale nie zauważyłam jeszcze zmniejszenia wypadania włosów. Przy myciu jak wypadało pełno tak nadal jest :/ nie wiem co jest grane, a jeszcze wcierkę z wody brzozowej robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biotyna to tylko jedna z witamin, której może Ci brakować. Właśnie dlatego nie zdecydowałam się na kurację Biotebalem, ani niczym podobnym monoskładnikowym. Jeżeli preparat ma bogaty skład, jest większe prawdopodobieństwo, że trafisz na składnik, którego w Twoim organizmie brakuje. Może powinnaś udać się do lekarza na badania, ja tak właśnie zrobiłam i stąd wiedziałam, że wypadanie nie jest u mnie objawem żadnej choroby, lecz tylko niedożywienia.

      Usuń
  8. Faktycznie warto kupić je w necie a nie stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica w cenie jest masakryczna - 70 a 25 zł to przepaść. Nie mam pojęcia, czym to jest spowodowane, ale jestem pewna, że otrzymałam oryginalny lek. Otrzymałam normalny paragon i wszystko się zgadzało. Zamawiałam z apteki internetowej, która prowadzi też sprzedaż na Allegro.

      Usuń
  9. Dermatolog mi go przepisał na problemu z paznokciami.. niestety na włosach nie zauważyłam żadnych efektów. Piękne baby hair ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakieś inne niedobory lub zupełnie inne czynniki były przyczyną wypadania włosów u Ciebie. ;) Robiłaś sobie badania? Mi kiedyś dermatolog zalecił suplement na wypadanie, a nawet nie ustalił przyczyny problemu. Ale to było lata temu - teraz mam już sprawdzony patent i w przyszłości będę sobie radzić sama. :D

      Usuń
  10. nie słyszałam o tych tabletkach, ale chętnie przetestuję :) stosowałam tabletki vitapil włosy były miękkie i zdrowsze, a paznokcie twarde:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,

    a czy któraś z osób stosujacych ten lek zauwazyła porost luz zagęszczenie włosów w innych miejscach np: brwiach?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja stosuję i jestem bardzo zadowolona, polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam brać Revalid ale cały czas się boję, że włosy zagęszczą mi się również w innych miejscach np. ręce, dłonie, nogi itp. Czy u którejś z Was tak właśnie się stało?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z włosami to jest tak ,gdy na głowie mało to na rękach sporo,a gdy na głowie dużo to na rękach mało.Od revalid mogą się raczej przerzedzić na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również brałam kiedyś ten revalid ale tylko 2/3 tabletki /dzien przez 2tyg.bo miałam nudności.W październiku a w grudniu miałam masę nowych włosków.Niestety po ok 6miesiacach wypadły i znowu miałam przerzedzone.Warto spróbować tych tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nie myjecie często włosów to nic dziwnego że wam wypadają. Ja myję włosy 3 razy dziennie gdy tylko zobaczę łój na czole i skórze głowy. Łój blokuje tlen i zapycha cebulki. Łazicie z tłustymi włosami i się dziwicie że wam wypadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady...

      Usuń
    2. 3 razy dziennie ? To chyba księżniczka nie pracuje tylko leży i pachnie. Kobiety które pracują nie maja czasu myć włosów 3 razy dziennie po za tym to niezdrowe bo nie masz wtedy naturalnych składników odżywiających włosy czyli ŁOJU!poczytaj sobie w internecie , pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. 3 razy dziennie???

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy czoło i skóra głowy zaczyna być tłusta należy natychmiast umyć głowę, i nie trzeba z tym zwlekać bo to prosta droga do łysienia. Myłem głowę rano i wieczorem czyli 2 razy dziennie a teraz myje głowę gdy wstanę potem o 19 gdy się spoce po pracy a potem o 2 w nocy przed spaniem czyli 3 razy na 24 godziny. Dzięki temu jeszcze nie wyłysiałem a mam już 30 lat. Jesteście jeszcze młodzi po 20 lub 25 lat i nie wiecie o co chodzi. Zmądrzejecie dopiero w wieku 30 lat nie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dziadek, 30 lat

      Usuń
    2. Hahaa dobre rzeczywiście w tym wieku można łysiec. Mój dziadek ma 80 lat a ma włosy w lepszej kondycji niż niejeden' trzydziestolatek' wypadanie włosów to kwestia genetyczna lub nadmiernego stresu. A mycie wcale nie pomaga w 'niełysieniu'

      Usuń
  19. anonim myjacy glowe 3 razy dziennie ma po czesci racje. nie nalezy trzymac na sile tlustej glowy tak jak to niektorzy mowia: nie myj codziennie bo przez to wlosy sie przetluszczaja. wlasnie przez takie glupie porady stracilam polowe wlosow na glowie i mam przeswity. anonim mowi ze loj blokuje doplyw tlenu i to jest prawda, nastepuja zaczopowanie mieszka wlosowego i wypada on. ja mylam glowe co 3-4 dni za sprawa porad "madrych" osob ktorym sie wlosy nie przetluszczaja tak mocno. poza tym u mnie nieumycie twarzy przez 1 dzien powoduje zatkanie porow juz nastepnego dnia i wysyp pryszczy, tak tez na podobnej zasadzie dziala to na glowie. tak wiec nie dajcie sobie wcisnac by nie myc czesto glowy. twarz myjemy 2 razy dziennie, prysznic bierzemy min raz dziennie wiec tak samo powinno byc ze skora glowy, czy to latem kiedy jest goraco czy zima kiedy nosimy czapki. niemycie to prosta droga do lojotokowego zapalenia skory glowy a to prowadzi do poteznego wypadania wlosow, jest to choroba i nalezy ja leczyc. a najglupszy wynalazek to suche szampony, ktore nie zastapia wody i nie usuna loju i brudu z okolic mieszka a jedynie z wierzchniej czesci skory. teraz myje glowe co drugi wieczor jesli nie codziennie, uzywam leczniczego szamponu i w koncu doszlam ladu z wlosami ktore w duzej ilosci utracilam przez glupie gadanie wpajane ludziom przez wielu innych :/

    OdpowiedzUsuń
  20. bedac facetem i majac krotkie wlosy mozna sobie myc nawet 10 razy dziennie. dziewczyna z dluzszymi wlosami gdyby myla 3 razy dziennie to wylysialaby od samego rozczesywania wlosow po umyciu i suszeniu ich suszarka bo dlugie dlugo schna. mysle ze 3 razy to przesada szczegolnie ze jak sie domyslam anonim ten raczej nie uzywa ekologiczno organicznych szamponow a zwyklych drogeryjnych z SLS czyli silnie drazniacym detergentem ktory zmywa warstwe lipidowa skory a to tak samo jak loj nie jest wskazane. max 2 razy jest wystarczajace a najlepiej i w zupelnosci wystarczajacym jest 1 raz. swoja droga faceci, kobiety tez ale w mniejszej skali cierpia na lysienie androgenowe a to jest problem wewnetrzny organizmu i zadne mycie temu nie zapobiegnie, jesli ktos ma ten typ lysienia to tak czy siak wylysieje wiec anonimie o zacnym wieku 30 lat nie medrkuj tak. - 31 latka :D czyli oaoba madrzejsza od ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mądrzejsza tylko wprowadzająca innych celowo w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mądrzejsza tylko wprowadzająca innych celowo w błąd. to ja anonimowy 30 lat ja myje włosy szamponem naturia z biosiarką i bursztynem i skóra głowy się nie wysusza. gdy myłem radikalem z apteki to miałem łupież. dziewczyny powinni myć głowę rano i wieczorem i nie suszyć suszarką bo to niszczy włosy.
    Nawet nie wiesz na czym polega łysienie androgenowe: to nic innego jak zwiększona produkcja łoju. Łysienie androgenowe można oszukać myjąc głowę 3 razy dziennie. Gdy nie umyje się głowy przez 2 dni to połowe włosów z głowy wypadnie. oleisty łój nie doprowadza tlenu do skóry głowy i włosy nie mogą oddychać. Ciekawe czy byście żyli gdybyście nie oddychali. Umycie głowy zmywa oleisty łój i dopiero tlen dochodzi do komórek skóry głowy- wtedy włosy oddychają i są uratowane. Tyle na temat. A jeśli chodzi o Revalid to nie bierzcie go- tylko myjcie częściej włosy- ponieważ keratyna zawsze jest w skórze bo 80 letnia babcia czy dziadek mają włosy. Revalid to lek inaczej chemia, mi się wydaje że mi po tym revalid więcej włosów wyszło bo to czysta chemia.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mądrzejsza tylko wprowadzająca innych celowo w błąd. to ja anonimowy 30 lat ja myje włosy szamponem naturia z biosiarką i bursztynem i skóra głowy się nie wysusza. gdy myłem radikalem z apteki to miałem łupież. dziewczyny powinni myć głowę rano i wieczorem i nie suszyć suszarką bo to niszczy włosy. Nawet nie wiesz na czym polega łysienie androgenowe: to nic innego jak zwiększona produkcja łoju. Łysienie androgenowe można oszukać myjąc głowę 3 razy dziennie. Gdy nie umyje się głowy przez 2 dni to połowe włosów z głowy wypadnie. oleisty łój nie doprowadza tlenu do skóry głowy i włosy nie mogą oddychać. Ciekawe czy byście żyli gdybyście nie oddychali. Umycie głowy zmywa oleisty łój i dopiero tlen dochodzi do komórek skóry głowy- wtedy włosy oddychają i są uratowane. Tyle na temat. A jeśli chodzi o Revalid to nie bierzcie go- tylko myjcie częściej włosy- ponieważ keratyna zawsze jest w skórze bo 80 letnia babcia czy dziadek mają włosy. Revalid to lek inaczej chemia, mi się wydaje że mi po tym revalid więcej włosów wyszło bo to czysta chemia.

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz sie już przerzuciłem z naturii- sądzę też że przez naturię wypadają włosy- bo to też chemia. Teraz myje włosy naturalnym mydłem marki Barwa. Sądzę że to będzie najlepsze rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  25. zrezygnowałem z naturii bo patrzcie co wyczytałem o szamponach

    SLS i SLES to tanie detergenty syntetyczne stosowane od dawna w przemyśle do odtłuszczania i mycia urządzeń oraz pomieszczeń.

    Dziś możemy je znaleźć w prawie każdym szamponie, żelu myjącym, czy płynie do kąpieli.
    To najbardziej niebezpieczne składniki stosowane w pielęgnacji skóry i włosów.
    Powodują lepsze pienienie się produktu, przez co ten sprawia wrażenie skuteczniejszego.

    Stosowane regularnie:

    • przesuszają i podrażniają skórę
    • zaburzają wydzielanie łoju i potu
    • wywołują świąd i wypryski
    • przyczyniają się do powstawania plam, guzków zapalnych i cyst ropnych (w tym także prosaków)
    • szczególnie szkodliwie działają na skórę dzieci, niemowląt oraz na skórę w okolicach narządów płciowych u dzieci i dorosłych

    Badania na University Medical College of Georgia wykazały, że SLS i SLES po wniknięciu do organizmu, kumulują się w tkankach. Dostając się do oczu małych dzieci mogą powodować ich uszkodzenie, a u osób dorosłych nawet rozwój zaćmy.

    SLS i SLES czyszczą nas tylko pozornie.
    W rzeczywistości niszczą warstwę lipidową skóry, co skutkuje jej przesuszeniem. Przy cerze trądzikowej skutkuje to nadmiernym tłuszczeniem się skóry, która broni się wydzielając łój. Otrzymuje się w ten sposób skutek odwrotny do zamierzonego.

    Oczywiście procent SLS i SLES zawartych w kosmetykach jest niewielki, ale używane latami kumulują się w naszych organizmach osiągając niebezpieczną ilość.

    Dlatego warto czytać uważnie skład każdego kosmetyku i unikać kupowania tych zawierających SLS-y.

    OdpowiedzUsuń
  26. MACIE TU OD CZEGO WYPADAJĄ WŁOSY
    Odpowiedzialne za pienienie się detergenty, takie jak SLS, SLES itp., przenikają ze skóry do krwi. Kumulują się w organizmie, wywołując działanie ogólne. Metabolizowane są w wątrobie. Związki te uszkadzają układ nerwowy i układ odpornościowy skóry, powodują podrażnienia i przesuszania skóry, zaburzenie wydzielania łoju, świąd i wypryski. Mogą również przyczyniać się do powstawania guzków zapalnych i prosaków (tj. cyst ropnych).
    Na ich szkodliwe działanie najbardziej narażone są okolice narządów płciowych oraz jama ustna ze względu na cienką, delikatną i wrażliwą błonę. Trujące związki przenikają przez nią szybciej i docierają do wnętrza organizmu. Mogą wywoływać nowotwory i zaburzać spermatogenezę oraz oogenezę. Obniżają także stężenie estrogenów, wzmagając niekorzystne objawy menopauzy.


    Warto o tym pamiętać podczas zakupów w drogerii. Należy szukać past do zębów oraz płynów i żelów do higieny intymnej bez związków SLS i SLES itp.


    Wymienione detergenty mają naprawdę niszczycielską moc. Jeśli znajdują się w toniku, mydle, czy żelu, podczas mycia twarzy mogą powodować podrażnienia oczu lub nieżyt nosa.
    Wcierane wraz z balsamem w piersi i narządy płciowe mogą przyczyniać się do powstawania nowotworów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłem dziś także mydło naturalne marki Biały Jeleń. dziś wyczytałem w sklepach na półkach że w pastach do zębów blendamed i colgate jest ten silny detergent Sodium Laureth Sulfate lub Sodium Lauryl Sulfate. w pastach sensodyne i elmex nie ma tego detergentu- dziś kupiłem paste sensodyne. To nie tylko chodzi o włosy ten detergent dociera do krwi i wysusza całą skórę na ciele i nie tylko na głowie. Ten detergent jest w każdym mydle w żelu- w każdym szamponie, nawet w różnych odżywkach-w szamponie dla dzieci bambi i innych dziecięcych szamponach, dlatego co drugi facet chodzi łysy bo jest wysuszana skóra(zaczerwieniona) na głowie i włosy nie mogą rosnąć włosy są jak trawa na glebie. a gdy trawy nie podlejecie to też nie będzie rosła- gleba musi być wilgotna aby trawa rosła. No 31 latko no i kto tu jest najmądrzejszy- nigdy byś na to nie wpadła.- tylko wprowadzała innych w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepraszam najmocniej, ale mam takie nurtujące mnie pytanie. Czy na początku kuracji revalidem Pani MONIKO trikimoniki.pl może nastąpić wzmożone wypadanie włosów? Ja stosuję go 22 dzień i włosy strasznie mi wypadają. Czy to może być spowodowane zażywaniem w/w tabletek? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja stosowałam różne tabletki na wypadające włosy ale pomógł mi dopiero Procerin który kupiłam na stronie vitalab.pl już po miesiącu zauważyłam, że moje włosy przestały wypadać, są gładkie i miłe w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy Revalid czy szampony ze składnikiem Sodium Laureth Sulfate to czysty marketing. Wszystko jest po to by ludzi ogołocić z kasy. Specjalnie dolewają tego Sulfate do szamponów aby takie firmy jak Revalid czy DX2 szampony po 40zł. schodziły albo propecia za 400zł. a wszystko to czysta chemia. Ja jem dużo białka serki wiejskie twarogowe po 22gr białka w każdym serku i myje włosy mydłem biały jeleń.. Aminokwasy czyli białka wzmacniają włosy a takie szampony czy revalidy czy propecia czy inne wynalazki je osłabiają.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja stosuję Revalid już kilka miesięcy - najpierw zalecana dawka 3 x dziennie, teraz już 1. Nie miałam jakiegoś większego problemu z wypadaniem włosów, ale były cienkie i dość rzadkie od kiedy pamiętam. Próbowałam różnych metod, w większości bezskutecznych, ale zdecydowałam się jeszcze spróbować revalid. Nie żałuję. Włosy mam grubsze, jest dużo takich małych, kilkucentymetrowych teraz, więc wiem, że są "nowe". Kucyk to już nie jest mysi ogonek, więc nie wstydzę się wiązać włosów! Producent zaleca kuracje 3miesieczną, ja będę stosować dłużej, na zasadzie lekkiego wzmocnienia - 1 tabletka dziennie, czasem co drugi dzień - bez presji. No i zakupiłam je dzisiaj w jednej z internetowych aptek - opakowanie 90 tabletek za ok. 17 złotych :) To już kolejny zakup w tej aptece, więc wiem, ze dostaję oryginał :) Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w aptece ziko internetowej lub stacjonarnej można kupić za 31 zł

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie ja mam problem z wypadaniem moich włosów.. Muszę koniecznie po niego sięgnąć :)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. od wczoraj stosuję Revalid. Mam nadzieję,że okaże się dobrym i skutecznym lekiem dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja pije siemie lniane ale wlosy na glowie mi wypadaja jeszcze bardziej, natomiast wlosy na innych czesciach ciala jak nogi, bikini i pachy zrobily sie strasznie grube i o wiele ciemniejsze. Bralam kiedys revalid ale brakowalo mi systematycznosci. Dodatkowo mam niedoczynnosc tarczycy, ale lecze sie. Mimo to wypadanie nie ustaje. Siegne chyba jeszcze raz po ten lek, a nuz pomoze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Kup sobie wcierke z bursztynu.Działa i Ci pomoże. Około 13 zł w aptece.Rewelacja!

      Usuń
  38. w którym sklepie po 17 zł??

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej czytałam ten post i zastanawiam się nad kupnem tabletek, może mi coś doradzisz bo już przez to przeszłaś. Włosy myje co 2 dzień, mam niby grube i gęste nie widać żebym łysiała ani nic w tym stylu. Gdy rano wstaje nie mam dużo włosów na poduszce, czesząc się coś wypada (ale nie jestem w stanie określić czy w granicach normy, ponieważ nie mam porównania), myjąc włosy dosyć dużo mi wypada, a jeśli w ciągu dnia próbuje czy wypadają mi włosy to w tedy góra 4 włosy mi wypadnie. Stosowałam różne preparaty (szampony, tabletki, odżywki) ale według mnie nic nie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Moim zdaniem wcale nie masz problemów z nadmiernym wypadaniem włosów. Pewna ilość włosów musi wypaść nam każdego dnia - są to te, które są już w ostatniej fazie wzrostu i obumierają. Problem pojawia się wtedy, kiedy zauważamy zwiększoną ilość traconych włosów. A wierz mi, że ten objaw na pewno byś zauważyła. ;-) Myślę, że w Twoim przypadku nie powinnaś stosować leków przeciwko wypadaniu włosów. Dla spokojnego sumienia możesz raz na jakiś czas zrobić sobie kurację suplementem diety - polecam z własnego doświadczenia Vitapil. :-)

      Usuń
  40. Świetny post, przeczytałam cały z przyjemnością! A teraz zamawiam swoje opakowanie revalidu, mam nadzieję że pomoże na moje okropne cienkie i wypadające włosy :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby effekty pojawiły się jak najszybciej! :)

      Usuń
  41. Zdecydowanie polecam Revalid. Od 2 lat testowałam zarówno wcierki jak i tabletki, a Revalid pomógł mi po 2 tygodniach, w co do dzisiaj nie mogę uwierzyć :)), więc musiałam o tym napisać, bo jeszcze nigdy nie spotkałam czegoś co by mi pomogło i w dodatku tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja używam tabletek Biotebal i dzięki nim mam zdrowe i piękne włosy, które nie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie revalid nie pomógł. Za to biotebal z biotyną jak najbardziej. Po ok. trzech miesiącach stosowania leku włosy przestały wypadać i zaczęły odrastać

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. 52 yr old Sales Representative Arthur Mapston, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Backpacking. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione. odsylacz

    OdpowiedzUsuń