Małe zakupy: Golden Rose

Witajcie! ;) W piątek wyskoczyłam na małe zakupy w drogerii, która oferuje asortyment Golden Rose. Poszłam z zamiarem sprawienia sobie lakieru do paznokci, który wypatrzyłam na blogu Idalii. Jak tylko zobaczyłam ten odcień, to wiedziałam, że będzie dla mnie idealny do noszenia na co dzień. Nosiłam się także ostatnio z zamiarem zakupu jakiejś delikatnej pomadki do makijaży dziennych i także ją sobie zakupiłam. Ciekawi, na jakie kolory postawiłam? ;)


 Golden Rose Rich Color Nail Lacquer, 05

 Cena: 7,50 zł
 
Potrzebę zakupu nowego lakieru do paznokci uświadomiłam sobie, gdy z mojej pokaźnej kolekcji nie byłam w stanie wybrać nic odpowiedniego na rozmowę kwalifikacyjną. W moim zbiorze dominują intensywne odcienie i brakowało tylko jakiegoś nudziaka. Już dawno chciałam wypróbować lakiery z serii Rich Color marki Golden Rose, więc jak zobaczyłam lakier nr 05 na blogu Idalii, to od razu wiedziałam, że muszę go mieć. :) Póki co widzę, że lakier nadzwyczaj dobrze jak na mnie się trzyma, lecz brakuje mu połysku.

  



 Golden Rose pomadka do ust z woskiem pszczelim, 98

Cena: 9 zł 

Od jakiegoś czasu bardzo rzadko maluję usta i w końcu postanowiłam się poprawić. Na "rozruch" przyzwyczajenia do sięgania po pomadkę wybrałam neutralny odcień. Gdy testowałam kolor nr 98 na dłoni, wydawał się ciemniejszy i mniej różowy. Niestety na moich naturalnie ciemnych, malinowych ustach wydaje się za jasny i zbyt różowy. No cóż, może pokombinuję z ciemniejszą konturówką. Zobaczymyjeszcze, czy polubimy się z tą pomadką. :)

 

Miałyście któryś z powyższych produktów?

Lubicie Golden Rose?

Polecicie jaką pomadkę do naturalnie ciemnych, malinowych ust?


12 komentarzy:

  1. wow co za kolor szminki! bajer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w sobie ma piękny odcień, ale do mojej cery zbytnio nie pasuje. :( Chyba muszę zacząć stawiać na ciemne usta. :)

      Usuń
  2. Idalia kusi tymi lakierami, ja mam ochotę na te nowe odcienie które pokazywała na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w mieście nigdzie nie ma GR :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak długo myślałam, aż w końcu znalazłam mały sklepik z chemią i kosmetykami. Ku mojemu zdziwieniu mają tam GR. Może poszukaj w małych niepozornych drogeryjkach. ;)

      Usuń
  4. Przepiękna jest ta szminka! Sama może się o nią pokuszę :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sklepy Golden Rose ;) Szkoda że nie skusiłaś się na jakiś ekstrawakancki lakier ;P Co do szminek, ja bym Ci poleciła z Sephory, mają milion odcieni i chociaż cena spora, to warto mieć taką jedną pożądną szminkę która trzyma się cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ten lakier mi się sprawdzi, to na pewno zakupię sobie ich więcej i w jakichś intensywnych kolorach. :) Na moich sinych rękach takie wyglądają najlepiej. Niestety poszukuję pracy w takiej dziedzinie, gdzie takie ostre kolory nie będą mile widziane.
      Na co dzień nie mam dostępu do Sephory, ale jak będę w któryś weekend w Poznaniu na uczelni, to wyskoczę sobie do Starego Browaru na okienku popatrzeć na ich pomadki. Dzięki za rekomendację! ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co ;)
      treepsy.blogspot.com wpadnij w wolnej chwili ;)

      Usuń
  6. Lubię lakiery GR z tej serii. Pomadki natomiast z GR nie mam jeszcze ani jednej. Pozdrawiam i obserwuję imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń