Dzień Darmowej Dostawy 2013 - co warto kupić? || Prezent od Św. Mikołaja

Witajcie! :) Pewnie wszyscy już słyszeli o akcji pt. "Dzień Darmowej Dostawy", ale wolę się upewnić, że i Wy wiecie o tym dniu. Przypada on dzisiaj i polega na tym, że przystępujące sklepy internetowe zobowiązują się do rezygnacji z opłat za przesyłkę zamówionych produktów. Aby nie zostały naliczone żadne koszty dostawy, wystarczy złożyć zamówienie w którymś ze sklepów internetowych. Są to sklepy z totalnie różnych kategorii, w tym drogerii, sklepów odzieżowych, a nawet z karmą dla zwierząt.

Spis sklepów z kosmetykami, które przystąpiły do akcji, znajdziecie pod tym adresem.

Ja już skorzystałam z okazji i złożyłam kolejne zamówienie na ezebra.pl. Tym razem zamówiłam dwa opakowania żelu do skórek z Sally Hansen, które będą prezentem gwiazdkowym dla babci. 

Za chwilę uciekam dale buszować po sklepach - być może to nie ostatnie moje zamówienie w dzisiejszym dniu. Zachęcam do wykorzystania okazji do zaoszczędzenia na koszcie przesyłki! :)

Korzystacie z Dnia Darmowej Dostawy?

Co kupujecie? Polecicie mi jakiś konkretny sklep?


________________________________________________

Dzisiaj zawitał do mnie po raz drugi Święty Mikołaj, tym razem z firmy Laboratorium Farmona. :) W paczce odnalazłam zestaw kosmetyków Sweet Secret. Seria ta nie jest mi obca - miałam już kilka produktów, a peeling waniliowy jest moim ulubieńcem po dziś dzień i zawsze muszę go mieć w swojej łazience. Ciekawe, czy poniższe nowości również przypadną mi do gustu.


Jeżeli planujecie zakupić powyższy zestaw lub jakikolwiek kosmetyk marki Farmona, to zapraszam Was do skorzystania z kodu rabatowego "BLOG", który upoważnia Was do odebrania rabatu -20% na zamówienie w firmowym sklepie internetowym Laboratorium Farmona! :)




http://farmona.pl/

7 komentarzy:

  1. A ja gdzie indziej dziś poszaleję.

    Zaraz kończę robotę i szaleć będę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie tym razem odpuszczę, bo wszystko mam, a prezentów nie lubię zamawiać przez internet, robię to tylko, gdy to konieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw z Farmony, nie miałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kilka rzeczy w tym w Aptece Gemini i Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakiś scyzoryk Victorinox dla mężczyzn? :D Generalnie fajna akcja. My też bierzemy w niej udział :) ostry-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nakupowałam jak głupia :P

    OdpowiedzUsuń