Tańszy odpowiednik/ podróbka Tangle Teezer za 5 zł!

Witajcie! Ostatnio wielkim hitem Internetu jest odpowiednik sławnej szczotki Tangle Teezer, który można zamówić na eBay.com i w sklepach internetowych. Widząc ceny oryginału w okolicach 50 zł (w zależności od modelu), nigdy nie korciło mnie do zakupu Tangle Teezer'a. Ale jeżeli można mieć prawie ten sam produkt za 5 zł z przesyłką, to czemu nie? :)

Specjalnie na potrzeby zamówienia tej szczotki założyłam konto w serwisach PayPal i eBay. Miałam trochę obaw przed zakupem przedmiotu w tak niskiej cenie, ale stwierdziłam, że najwyżej stracę 5 zł. Cierpliwie czekałam, aż przedmiot do mnie dojdzie i o dziwo doszedł. :D Czekałam na niego ok. 25 dni, ponieważ sprzedawca zlokalizowany był w Chinach. I to właśnie jest ten sekret tanich zakupów na eBay. Chińskie produkty są niewiarygodnie tanie i nie trzeba nic płacić za ich wysyłkę. Jedyny minus to długi czas oczekiwania, ale jeżeli przedmiot nie jest nam potrzebny tu i teraz, to warto przecierpieć i zaoszczędzić w ten sposób sporo pieniędzy. Sprzedawcy na eBay nie akceptują zwyczajnych przelewów, więc konieczne jest utworzenie konta PayPal w celu dokonania płatności. Trwa to dosłownie chwilę! :) W dodatku mamy zabezpieczenie, że jeżeli sprzedawca nas oszuka, to PayPal zwróci nam pieniądze.

Swoją szczotkę zamówiłam u sprzedawcy Sinedya. Przesyłka została błyskawicznie nadana i doszła do mnie solidnie opakowana w kopertę foliową oraz wielokrotnie owinięta folią bąbelkową. Jedyny uszczerbek to lekko wygięte igiełki szczotki, jednak nie można winić sprzedawcy, bo bardzo dokładnie zapakował produkt. Szczotkę zamówiłam na tej aukcji w cenie 5,24 zł. Przedmiot został nazwany "Head Scalp Hair Brushes Massager Hairbrushes Hair Brush Comb" i podobne hasła musicie wpisywać w wyszukiwarkę serwisu, aby odnaleźć aukcje.

Co do jakości przedmiotu, to wypowiem się za jakiś czas użytkowania. Czesałam już kilka razy włosy poniższą szczotką i było to dla mnie miłe doświadczenie. :) Nic się nie plątało, a przy okazji zrobiłam sobie masaż skóry głowy, który tak bardzo lubię. :)

Uwaga, aktualizacja! (2016-09-21)

Znalazłam jeszcze lepszy odpowiednik w tej samej cenie! Link do posta tutaj.



Macie oryginalne szczotki Tangle Teezer? A może macie porównanie między oryginałem a tanim Chińskim odpowiednikiem?

18 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa, posiadam takie konto na PayPalu, więc kto wie może się na nią zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz już technicznych ograniczeń w postaci braku konta, to grzech się nie zdecydować. :D

      Usuń
  2. Chyba czas kupić tą szczotę, chociażby za 5zł - przymierzałam się do zakupu chyba z milion razy. Ale czas przetestować to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oryginał i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam oryginała, ale tą za 5zł chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele kobiet w Internecie porównuje je i nie widzą większej różnicy. :) A zawsze można sobie zamówić drugi tani egzemplarz np. do torebki. :)

      Usuń
  5. Właśnie kilka dni temu dostalam swoja podrobke :) fajna jest ale nie mam porównania z oryginałem, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To mogą być orginały bo tam jest tania śiła robocza niekiedy wykonuja to małe dzieci.
    Większość znanych firm przemnosi się do Chin bo tansze pdadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szczotki są akurat wytwarzane przez maszynę - są odlewem z dwóch części. Wątpię, by maszynę obsługiwało dziecko.

      A co do podatków, to przedsiębiorstwa przenoszą tam swoją produkcję, a nie siedzibę. Wierz mi, że istnieją gorsze metody zmniejszania swoich obciążeń podatkowych. Każdemu podatnikowi zależy, by jak najmniejszą część dochodu oddać państwu. Tak się składa, że podatki to moja "działka" - studiuję administrację podatkową. :)

      Usuń
  7. To mogą być orginały bo tam jest tania śiła robocza niekiedy wykonuja to małe dzieci.
    Większość znanych firm przemnosi się do Chin bo tansze pdadki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cene to warto wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam detangle brush i jestem mega zadowolona ale ta tez ciekawie wyglada i za 5 zl grzech nie wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginału nie miałam ale w tą pewnie za jakiś czas się zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam oryginal i podrobke i szczerze powiedziawszy nie widze wiekszej roznicy, moze poza tym, ze oryginal ma troszeczkę miększe igiełki :)
    pozdrawiam
    czarownica3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy można ją kupić w zwykłym sklepie?

    OdpowiedzUsuń