Nowość u mnie: PALETY CZEKOLADOWE I HEART MAKE UP

Witajcie! Dawno nie pokazywałam Wam moich nowości kosmetycznych. A wpadło mi w ręce kilkanaście ciekawych produktów, które zakupiłam w ostatnich dniach. Między innymi nabyłam dwie palety I heart make up/ Make up revolution - wersja I heart chocolate i Naked Chocolate.

 Zanim złożyłam zamówienie w drogerii internetowej Ekobieca, przewertowałam w internecie różne wersje tej palety. Najbardziej moją uwagę przyciągnęła biała czekolada, która zawiera jasne naturalne cienie w chłodno różowych barwach. Wydaje mi się, że będą to idealne kolory do dziennych makijaży przy mojej brązowej tęczówce oka.


Mimo to skusiłam się także na brązową czekoladkę, w której odnaleźć można przepiękne ciepłe brązy. Ostatnio często wykonuję sobie makijaże w takich odcieniach, z odrobiną burgundu w zewnętrzym kąciku oka. W drogerii Ekobieca palety te kosztowały niecałe 32 zł w promocji, więc od razu skusiłam się na dwie palety. Jak to mówią, żal było nie brać. ;-)



 

Dajcie znać, która czekoladka jest Waszą ulubioną!

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nigdy ich nie próbowałam ale od zawsze mnie kuszą.
    Zapewne kupię sobie jakąś za jakiś czas. Tylko muszę się zdecydować którą wybrać...😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory! Oj, czaję się na nie od dłuższego czasu i chyba jednak nadejdzie ta chwila i je zamówię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedna, bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń