Moje nowe okulary

Witajcie! Od pewnego czasu zanosiłam się z wymianą moich okularów korekcyjnych, ponieważ moje dotychczasowe oprawki były niewygodne i przeszkadzały mi w polu widzenia. Jednak ciągle odkładałam to na później, ponieważ taki zakup u zwyczajnego optyka zazwyczaj bywa kosztowny. Wydawało mi się, że muszę wydać minimum 500-700 zł na sensowne okulary, a do tego dochodzi koszt badania. Wiecie, jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że sensowne okulary można kupić przez internet za 19 dolarów? Mowa tu o sklepie Firmoo.


Na ich stronie internetowej znajdziecie multum modnych opraw, do których wybieracie sobie szkła zgodnie z receptą od okulisty. Jak się w praktyce okazało, oprawki z Firmoo są nie tylko modne i ładne, ale także świetnej jakości. Zamówiłam sobie u nich te okulary w kolorze czarnym. Składając zamówienie, podchodziłam do sprawy z lekkim niedowierzaniem. Nigdy w życiu nie spodziewałam się, że przyjdą do mnie TAKIE okularki. :-) Wysyłka odbywa się z punktu logistycznego zlokalizowanego w Chinach, jednak sklep dba o ekspresową wysyłkę kurierem firmą kurierską DHL, która dotarła do mnie w tydzień. Paczka była podwójnie zabezpieczona - koperta bąbelkowa plus zewnętrzna folia. Ponadto okulary znajdowały się w eleganckim sztywnym etui, wsunięte dodatkowo w futerał materiałowy. Tak zabezpieczonej przesyłce nie ma prawa stać się nic złego. Do okularów dołączono również ściereczkę i narzędzia do dokręcania śrubek.



Pewnie zastanawiacie się, w jaki sposób dobrać oprawy przez internet. Otóż każda z dostępnych par jest szczegółowo opisana w cm. Ponadto możecie załadować swoje zdjęcie na stronę i wirtualnie przymierzyć okulary. Ja wykorzystałam obie te metody i dobrałam okulary idealnie. Nieskromnie stwierdzę, że bardzo do mnie one pasują i wyglądam w nich całkiem całkiem. Jest to taki model kocich oczu z uniesionymi kącikami - coś w stylu "pani z biura". 


Potwierdzam Wam na swoim przykładzie, że nie musicie obawiać się także samych szkieł. Firmoo z pewnością odwzorowało idealnie receptę, ponieważ widzę w okularach bardzo wyraźnie. Ja akurat wybrałam najzwyklejsze szkła, które są DARMOWE. Jednak gdybym jeszcze raz dokonywała wyboru, to postawiłabym na szkła z antyrefleksem, za które trzeba dopłacić kilka USD. Odczuwam mniejszy komfort widzenia w ostrym oświetleniu biurowym ze względu na brak tej powłoki. Mimo to jakość szkieł jest w porządku, nie widzę żadnych rys i łatwo schodzą z nich wszelkie zabrudzenia.



Warto podkreślić również fakt, że Firmoo dba o fachową obsługę klienta. Z każdą wątpliwością można skontaktować się z przemiłymi konsultantami, którzy chętnie udzielą pomocy. Korespondencja z nimi jest na najwyższym poziomie, odpisują bardzo szybko i kulturalnie. Rzadko spotykam się z takim podejściem w polskich sklepach internetowych, gdzie z łaską odpisują na maile po kilku dniach.





Jeśli zdecydujecie się na zakupy u nich, to spraawdźcie sobie na stronie głównej aktualne promocje. Np. w tej chwili pojawia się kod -50% :)


Podsumowując... Jeśli planujecie wymianę okularów, to szczerze polecam zainteresowanie się optycznym sklepem internetowym Firmoo. Zapewniam Was, że moje okulary są takiej samej świetnej jakości, jak oprawy za ok. 500 zł od zwyczajnego optyka. Dawno nie byłam tak zadowolona z nowego nabytku, jak z tych okularów. Tylko pamiętajcie, aby odżałować te dodatkowe kilka USD na szkła z powłoką antyrefleks. 

Przy okazji informuję Was o ofercie sklepu, w której możecie wybrać sobie drugą parę okularów gratis.

1 komentarz:

  1. Co tam? Nikt nie skomentował? A takie ładne okularki 🙂

    OdpowiedzUsuń