STRÓJ DNIA: biskupi róż i czerń

Witajcie! Wczoraj byłam z moim Ukochanym na spacerze, który stał się okazją do wykonania paru zdjęć tego, co miałam wówczas na sobie. Jako że było bardzo pogodnie i ciepło, mogłam sobie pozwolić na brak kurtki. Postanowiłam zestawić bluzkę w kroju "nietoperza" z czarnymi spodniami. Pikanterii dodaje intensywny kolor różu, rękawy z prześwitującej czarnej siateczki oraz "skórzane" wstawki na spodniach.










Bluzka "nietoperz": no name, Textil Market (20 zł)
Spodnie ze "skórzanymi" wstawkami: bazarek (30 zł)
Baleriny z metalowymi dżetami: bazarek (10 zł)
Torebka a'la skóra krokodyla: bazarek (25 zł)
Zegarek "jelly": ebay.com (ok. 8 zł z przesyłką)
Neonowa, tęczowa bransoletka: Szachownica (5 zł)
Kolczyki na wkręty: nie pamiętam skąd i za ile ;)

Co sądzicie o powyższym zestawieniu?


10 komentarzy:

  1. Ślicznie, wyglądasz:) Ten róż jest naprawdę extra, świetnie wygląda z tą czernią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Bardzo lubię zestawiać czerń z intensywnymi kolorami. Chyba najczęściej można mnie spotkać tak ubraną, prawie zawsze stawiam na czarne spodnie i do tego coś, co "zadzieje się" na górze sylwetki. :)

      Usuń
  2. ale porównanie koloru:)
    fajny strój:) zegarek mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównania nie wymyśliłam, tak niektórzy nazywają ten odcień różu w moich stronach ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam taki kolorek ;) Bardzo fajny blog!
    Dodaję Cię do obserwowanych ! Zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania ;) treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor bluzki i super spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodnie :) i ekstra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecie zdjecie (na tle jeziora) jest przepiekne. Wygladasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń